fredag 29 januari 2010

Nytt namn, ny färg... kanske för flera dagar framåt?

Nåja, namnet behåller jag nog... tog fasen hela kvällen att komma fram till det, speciellt som höjdare som "Cake or Death" och "Something Wicked This Way Comes" redan var tagna ;) Men tack vare Söta är jag nu rätt nöjd.

Jag har också beslutat att begränsa mig lite. De duktiga bloggarna verkar ju ha något slags tema, i stil med "Inredning", "Barn" och sådär. Jag vill också vara duktig så jag har bestämt att Vilse I Min Egen Trädgård ska begränsas till:

*HUSET
*Min karriär som trädgårdsmästare
*Lajv/Rollspel
*Livet i största allmänhet...

Känns bra? Jag vill påstå det... Känns som jag har fått flyt på det här nu... Ska bara bestämma om jag ska fortsätta på svenska eller övergå till engelska. Stora saker på gång alltså, så se till att hålla ögon och öron öppna för uppdateringar!

4 kommentarer:

  1. Tycker det hela ser bra ut... bra med jordiga färger på en blogg om trädgård och sånt... lajv känns rätt jordigt också, även att jag aldrig varit på ett nångång. Men Castlefest, som är det närmaste det jag kommit, kändes rätt så jordigt ^^

    SvaraRadera
  2. Oja... alldeles riktigt... Lajv är jord, eller lera snarare... alltid lera. Om det så varit full sol och torka i tre månader. *nickar* ;P

    SvaraRadera
  3. Hehe, "Livet i största allmänhet..." känns som en ganska osnäv "begränsning" av innehållet i bloggen ;)

    Jaja, osnäv är säkert inget svenskt ord, men jag skyller på min mamma, hon är från Jämtland och de använder massa o-ord ;)

    SvaraRadera
  4. Jupps! Friskrivningar FTW =D
    Jag tänker inte anmäla dig till Svenska Akademin iaf ;P

    SvaraRadera