fredag 29 januari 2010

I is fail

Hehe, världens snyggaste blogg... icke! Men det finns en header iaf. Och ja, de enda bilder jag har på mig som inte är äldre än typ tio år är på mig i lajvkläder. Lev med det! :)

Som ni märker har jag ingen som helst blogg-kunskap, ingen insikt i rätt etikett eller vetskap om vad gör en till en lyckad bloggare. Men jag tar tacksamt emot alla förslag!

Tills dessa börjar trilla in ska jag besöka min bror ( http://www.tredjegangen.blogspot.com/ ) och det tycker jag ni också ska! (syskonpromoting ftw!) =D

2 kommentarer:

  1. Woooooooooooohooooooooooo!
    Ja jävlar vad vuxenpoäng det ramlar in. Som till rasslet av värsta enarmade banditen.

    Välkommen till bloggosfären, det är väldigt roligt här!

    SvaraRadera
  2. Mwehehe... så sant som det är skrivet... Men jag tänker ändå leva i förnekelsens kaksöta land! Jag menar det är ju inte som om vi har ICA kort... =D

    Tackar tackar. Vi får väl se hur det går ;P

    SvaraRadera